Monday, February 9, 2009

Fasha Sandha Nak Kahwin?

Angin sepoi2 bahasa sudah bertiup membawa khabar yang Fasha Sandha akan melangsungkan perkahwinannya dengan... dengan siapa ek? Fasha yang telah dituduh menjadi punca penceraian pelakon terkenal, Nora Danish dengan suaminya, Toh Muda Rizal Ashram Tan Sri Ramli dan khabarnya sedang menjalinkan hubungan mesra dengan Rizal dan baru2 ini kedapatan pulak baru pulang dari Bangkok tetapi mungkin jugak secara kebetulan kot berada di tempat yang sama pada masa yang sama ataupun mungkin betul yang diaorang tu ada apa2 kot... entahlah, yang boleh menjawab kepada persoalan ini adalah diri mereka sendiri.

Saya tidak kisahlah dengan apa yang sudah berlaku di antara Rizal dan Nora sebab hal dalam bilik tidur ni, hanya dia orang sahaja yang tahu dan mungkin jugak kehadiran Fasha di dalam hidup dia orang hanyalah kebetulan dan sengaja di gembar gemburkan oleh pihak tertentu atas tujuan yang tidak diketahui atau jugak mungkin betul cerita yang telah disebarkan sebelum ini yang sememangnya Fasha dan Rizal ada menjalinkan hubungan intim. Apapun cerita yang timbul, keputusan telah berada di depan mata, Rizal dan Nora Danish sudah pun sah bercerai dan Rizal berhak untuk memilih siapakah calon wanita yang paling sesuai bagi menggantikan ruang di hati Rizal yang telah dikosongkan oleh Nora Danish.

Sekiranya benarlah cerita yang telah tersebar yang Fasha dan Rizal akan 'bersatu' dalam jangka masa yang belum diketahui, saya ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru dan kepada Nora Danish, jangan bimbang dengan masa depan, masih banyak lagi kumbang yang sudi untuk mendekati diri awak yang cun dan popular itu...

2 comments:

shinigamiheromi23 said...

pehhhhh....lawa gila

Minah Kepochi said...

pasal lawa gila lah yang jadi rebutan tu...